Μπορεί στην Ελλάδα το Super Bowl να μην το παρακολουθούν και να μην είναι κάτι γνωστό για το τηλεοπτικό κοινό στον υπόλοιπο κόσμο όμως και κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Το να παίξει λοιπόν διαφήμιση μίας εταιρίας στο Super Bowl σημαίνει πως έχει πολλά μα πολλά χρήματα να διαθέσει καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κοστίζουν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια. Ανάμεσα στις διαφημίσεις που προβλήθηκαν ξεχώρισε και ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις.
Πρόκειται για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. “Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η ‘philia’. Η ‘philia’ είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία (friendship). Η δεύτερη είναι η ‘storge’. Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο ‘eros’, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις ‘σ’ αγαπώ’. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται ‘Agape’. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. Δύναμη.”, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σχετικό διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού. Η διαφήμιση αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς Έλληνες και ομογενείς που παρακολουθούσαν το Super Bowl στην αμερικανική τηλεόραση, μαζί με εκατομμύρια τηλεθεατές. Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας από το 2008 είναι ο Theodore A. Mathas, ελληνικής καταγωγής και γνωστό μέλος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας. Μάλιστα, πρόσφατα έκανε δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ.