Back to top

Οι έφηβοι παίρνουν μαθήματα επενδύσεων από τα social media

03/06/2021 - 08:44

Ενώ οι traders συνέρρεαν στο GameStop νωρίτερα αυτό το έτος, η μετοχή  αιχμαλώτισε τη φαντασία των εφήβων των ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα του Wells Fargo.

Το ένα τρίτο των εφήβων δηλώνει ότι διδάσκεται οικονομικά μαθήματα από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με έρευνα σε εφήβους 13 έως 17 ετών και τους γονείς τους.

Και σχεδόν οι μισοί έφηβοι λένε ότι ενδιαφέρονται περισσότερο να επενδύσουν χάρη στη GameStop, της οποίας οι μετοχές ανέβηκαν λόγω της δημοτικότητάς της μεταξύ των μελών των διαδικτυακών επενδυτικών φόρουμ.


Η έρευνα ακολουθεί την έναρξη λειτουργίας της Fidelity Investments νωρίτερα αυτό το μήνα ενός λογαριασμού μεσιτείας χωρίς προμήθειες για άτομα ηλικίας 13 έως 17 ετών όπου επιτρέπεται η διαπραγμάτευση μετοχών σε μια εφαρμογή για κινητά, καθώς φαίνεται να προσελκύει τη νέα γενιά επενδυτών. 

Η έρευνα σε 318 εφήβους και 304 γονείς εφήβων που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 20 Απριλίου και 3 Μαΐου, διαπίστωσε ότι ενώ το 57% των εφήβων δηλώνουν ότι μαθαίνουν για τα οικονομικά από τους γονείς τους και το 47% από το σχολείο, το 35% αναφέρει τα κοινωνικά μέσα και 34% τους ιστότοπους.

Αλλά οι γονείς είχαν διαφορετική άποψη με μόνο το 12% να λέει ότι τα παιδιά τους χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για οικονομική εκπαίδευση.


REUTERS/DADO RUVIC

Περίπου το 45% των εφήβων είπε ότι «η κατάσταση με την Gamestop στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» ενίσχυσε το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν, με το 53% των αγοριών και το 40% των εφήβων κοριτσιών να ισχυρίζονται ότι έχουν αυξημένο ενδιαφέρον, σύμφωνα με τη Wells Fargo.

Όσον αφορά τα κρυπτονομίσματα κρυπτογράφηση, το 50% των γονέων λένε ότι το παιδί τους γνωρίζει περισσότερα για το bitcoin από αυτούς. Ωστόσο, ενώ το 58% των εφήβων αγοριών δηλώνουν ότι γνωρίζουν περισσότερα για το bitcoin από τους γονείς τους, μόνο το 33% των κοριτσιών ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο.


REUTERS/DADO RUVIC

Επίσης τα πραγματικά ποσοστά επένδυσης ήταν πολύ μικρότερα, με το 17% των γονέων να δηλώνουν ότι άνοιξαν λογαριασμούς για να επενδύσουν για λογαριασμό του παιδιού τους.

Περίπου το 13% ενθαρρύνει τους εφήβους να παίξουν ένα παιχνίδι προσομοίωσης μετοχών. Περίπου το 7% έδωσε μετοχές στους εφήβους για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Ωστόσο, μόνο το 20% των εφήβων λένε ότι οι γονείς τους ασχολήθηκαν με αυτές τις δραστηριότητες, ανέφερε η Wells.