Νέα στοιχεία έφερε στο φως η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» για τη λειτουργία των σιδηροδρόμων, καθώς φωτογραφίες ντοκουμέντα που δόθηκαν στη δημοσιότητα εμφανίζουν βλάβες και «τυφλές» σήραγγες ήδη από το 2012.
Το δυστύχημα στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023 ήταν η αρχή για να ξετυλιχθεί το κουβάρι σε μία υπόθεση χρόνων με λάθη και βλάβες στους σιδηρόδρομους της χώρας, με μία τηλεδιοίκηση που εμφανίζεται να μην λειτουργεί σωστά ήδη για 11 χρόνια πριν από την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Τι γράφει η επιστολή
«Οι σταθμοί που είναι εντός της τηλεδιοίκησης που δεν έχουν κανέναν έλεγχο των αιχμών είναι οι εξής: Παλαιοφαρσάλου τελείως σβηστός, Σταθμός Ορφανά, όλα τα κυκλώματα σε άνοδο-κάθοδο ερυθρά. Σταθμός Δοξαρά όλα ερυθρά με αρπάγες. Σταθμός Κραννώνα όλα ερυθρά. Σταθμός Μεζούρλου όλα ερυθρά και επειδή γίνονται χειρισμοί στις αιχμές επιβάλλεται να έχουμε έλεγχο. Σταθμός Λάρισας όλα ερυθρά και εδώ επιβάλλεται να έχουμε έλεγχο διότι γίνονται συνεχώς χειρισμοί από τους κλειδούχους και μπορούμε αν είχαμε έλεγχο να διορθώσουμε τυχόν λάθος τους. Στις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα (Νέοι Πόροι) όλα τα κυκλώματα ανόδου-καθόδου. Δεν έχουμε κανένα έλεγχο ούτε καμερών ασφαλείας ούτε πυρασφάλειας-πυρανίχνευσης σε περίπτωση πυρκαγιάς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την είσοδο των αμαξοστοιχιών σε αυτές (στις σήραγγες). Τα κυκλώματα των σηράγγων που είναι ερυθρά επιβάλλεται να καθαριστούν για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών σε αυτές. Η διαδοχή των αμαξοστοιχιών γίνεται σε πολλές περιπτώσεις με τη χρήση κινητών τηλεφώνων».