Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για τον σταθμάρχη της Λάρισας. Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε το Newsbomb.gr, στο πόστο του ως σταθμάρχης ήταν μόλις 5 ημέρες πριν την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο 59χρονος που αναλάμβανε καθημερινά ευθύνη για χιλιάδες ζωές τοποθετήθηκε στη θέση του σταθμάρχη, χωρίς προηγούμενη εμπειρία, με μισθό 3.500 ευρώ μεικτά.
Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Ωστόσο, δεν φαίνεται να είχε κάνει πρακτική επί του πεδίου με κάποιον να τον επιβλέπει. Αυτό, μάλιστα, θα ερευνήσει η Επιτροπή που συστάθηκε για το δυστύχημα.
Το ρεπορτάζ του MEGA, αναφέρει ότι ο σταθμάρχης «ρίχτηκε στα βαθιά» σε έναν επαρχιακό σταθμό, της Καλαμπάκας, από όπου όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε δυο τρένα τη μέρα. Η πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.
«Έκαναν πάρτι στον σταθμό της Λάρισας»
Σοκάρει η καταγγελία του δικηγόρου ενός πολυτραυματία, Γιώργου Μπαρτζώκη, ο οποίος κατέθεσε την πρώτη μήνυση για την τραγωδία.
Ο κ. Μπαρτζώκης δήλωσε: «Μας είπαν ότι ακούγονταν μουσικές. Μουσικές μέσα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας, 11… μόλις αναχώρησε το τρένο, ακούγονταν μουσικές και γενικά… χαρούμενοι και… ήταν πολλά άτομα δηλαδή. Γιατί είναι σε κατοικήσιμη περιοχή ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός. Εμείς θα καλέσουμε, εκείνο το βράδυ, ποιοι ήταν μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό, να δώσουν όλοι κατάθεση στον κ. Ανακριτή. Όλοι. Είναι πολλοί μάρτυρες, δηλαδή, αυτής της υποθέσεως που λέω, που πρέπει να ερευνηθεί ένας – ένας. Εκείνη την ώρα, να ξέρετε, υπάρχουν στα βιβλία της Hellenic Train, όλοι οι εργαζόμενοι που ήταν εκεί πέρα.»
Η προκήρυξη για θέσεις στον σταθμό και οι «ψίθυροι» για «μέσο»
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, είχε γίνει προκήρυξη για 90 νέες θέσεις εργασίας στην εταιρεία, ωστόσο, η προκήρυξη αυτή, δεν πραγματοποιήθηκε μέσω ΑΣΕΠ, αλλά μέσω ενός πληροφοριακού συστήματος προσλήψεων, το οποίο αγοράστηκε από τον ΟΣΕ έναντι 37.200 ευρώ.
Στο μεταξύ υπήρχαν φήμες ότι ο σταθμάρχης όσο και μέλη της οικογένειάς του είχαν αποκτήσει τις θέσεις εργασίας τους μέσω πολιτικού μέσου, ωστόσο αυτές διαψεύδονται.
«Την ώρα που όλοι πενθούμε τον χαμό δεκάδων ανθρώπων στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, κάποιοι άθλιοι προβοκάτορες με ονοματεπώνυμο επιχειρούν να συνδέσουν ευθέως το όνομά μου με την υπόθεση του Σταθμάρχη της Λάρισας, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να ισχυρίζονται πως η κόρη του δουλεύει στο πολιτικό μου γραφείο. Η αθλιότητα αυτή δεν έχει προηγούμενο και φυσικά δεν μπορεί να μείνει έτσι. Θα προσφύγω άμεσα στη Δικαιοσύνη ζητώντας την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας και φυσικά θα κινηθώ νομικά εναντίον οποιουδήποτε άλλου τολμήσει να χρησιμοποιήσει το όνομα μου σε αυτή την τραγική υπόθεση», ανέφερε η βουλευτής Λάρισας της ΝΔ, Στέλλα Μπίζιου.
Από την άλλη πλευρά, ο πρώην σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, τόνισε ότι «οι προσλήψεις των σταθμαρχών δεν γίνονται αξιοκρατικά. Δεν φταίει απόλυτα ο σταθμάρχης, του οποίου η πράξη εννοείται πως είναι εγκληματική. Το σύνολο της διοίκησης του σιδηροδρόμου είναι υπεύθυνοι. Οι συνδικαλιστές και οι πολιτικά προσκείμενοι άνθρωποι.»
Ο κ. Αποστολέρης ανέφερε πως ο ίδιος βγήκε στη σύνταξη διότι αηδίασε από το σύστημα που επικρατεί. Μάλιστα, είπε ότι πριν γίνει σταθμάρχης ήταν βοηθός επί 10 χρόνια. «Δεν γίνεται με 5 ημέρες να γίνεσαι σταθμάρχης. Όποιος τον τοποθέτησε εκεί είναι υπεύθυνος», τόνισε.
Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης αύριο (4/3) το πρωί αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή για τις κακουργηματικές πράξεις που τον βαραίνουν.